zondag 20 april 2014

Wijkloop Hazegras 2014

OOSTENDE

De derde loop van het OLC wordt, ingebed in een feestdriedaagse, georganiseerd door het wijkcomité Hazegras. De omloop is onder te verdelen in twee delen. Langs de as Graaf de Smet de Naeyerlaan wordt heen en weer om het keerpunt gelopen. De hoofdbrok is in het bochtige en licht glooiende Maria Hendrikapark te doen. De prijsuitreiking en het tombolatje achteraf vinden plaats in de feesttent op de binnenkoer van het plaatselijke sociale huisvestingsproject. De dames en H5 leggen twee ronden af; de H1 - H4 drie.

19/04/2014
Droog met een koele bries was vandaag het weertype. We waren met vijf deelnemers van Runningteam DP Klimair. Net genoeg om het klassement niet te grabbel te gooien.
Over het verloop van de race kan ik kort zijn. Na een snelle start was het vertragen geblazen. Ik kwam moeilijk vooruit, totaal geen ritme, zware benen en de hartslag wou niet boven de 170. Tientallen medelopers haalden me gedurende de race in en nergens kon ik aanhaken. Een complete off-day. Ik kwam uit op een gemiddelde van 13,2 km/uur. Op dit parkoers zou dit toch een halve per uur rapper moeten kunnen. Eentje om rap te vergeten, dus. (foto: OLC)

110de op 196 H1 - H4________________9,9km in 45:05
http://connect.garmin.com/activity/482949477

Geen opmerkingen:

Een reactie posten