zaterdag 2 juli 2011

11° Kermisloop

MOERBRUGGE

01/07/2011
Ongepland hebben mijn vader en ik besloten deel te nemen aan de Kermisloop in het vlakbij gelegen Moerbrugge. Een mooie ronde van 3 km dat drie maal werd afgelegd met zachtmoedige koeien als bijkomende toeschouwers. Bovendien kwam mijn broer Robin Mestdagh bij verrassing met z'n nieuwe Vespa aangetuft om te supporteren voor ons.
Voor de start troffen we nonkel Tony aan die ook ging deelnemen na een inactiviteit. Hij is normaal gezien een steengoeie loper die in 2009 de top 10 liep in deze Kermisloop. Deze keer ging hij rustig lopen en zodoende bleef hij als een ideale gangmaker bij mij gedurende de volledige loop.
Mijn pa hield het bij zijn eigen tempo en liet ons na 1 km gaan.
Na een constant tempo van onder de 5 minuten/km werkten we de laatste halve ronde versneld af.
Zo kwamen we uit op een tijd van 43'. Het weer was dan ook ideaal: een koele avond met zwakke wind en een ondergaande zon. We waren allemaal content over onze prestatie. Mijn dank gaat nogmaals uit naar Tony die me heel goed gemonitord heeft.



Davi & Tony: 66° & 67° op 128 deelnemers____ 9km in 43:02______12,758 km/Hr
Karl: ________ 76°______________________ 9km in 45:04______12,182 km/Hr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten